shop cuey

heeejsan allisammans! läget med er? själv e läget bra eftersom farbror doktorn bekräftade att jag inte hade halsfluss, gr8. kändes dock lite onödigt att åka dit när det inte ens var något fel, menmen.

jag har fått filmen dumma mig på hjärnan, fast på engelska då. "it's so fluffy im gonna diiie" hahahha usch så kul det är.. satt imorse med ipoden och spelade youtube klipp om och om igen med henne, så satt jag i soffan för mig själv och skrattade haha, as fult! måste fixa filmen igen hoho. nog om detta nu ska jag spela klippen fler gånger eller städa efter min efterblivna katt som välte ner min växt imorse klockan sju, idioot. shit the same, hörs sen puss!


it's SO fluffy!

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0