sammanfattning av året 2010

SKULLE KOMMIT UPP TIDIGARE MEN STARTADE ALDRIG MIN DATA..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
hah ja, massa
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade nog inga, tyvärr!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nää
4. Dog någon som stod dig nära? nej
5. Vilka länder besökte du? amagad, inga!
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? alla stunder, men det lär bli fler & roligare
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? haha 23-25/7 lätt
8. Vad var din största framgång 2010? att jag.. vet inte!
9. Största misstaget? jadu, att vara elak!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? förkyld? haha
11. Bästa köpet? hm, mor gjorde alla mina bästa köp hihi
12. Vad spenderade du mest pengar på? vet inte riktigt, haha.. mat & alkohpl?
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja, massvis!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? alla mk-låtar (tro de eller ej), hide and seek, you can call me al, you´re beautiful, poisoned, let the bass kick in miami bitch osv. även waka waka, haha!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? tagit mer kort, hähä
17. Vad önskar du att du gjort mindre? töntat hemma
18. Hur tillbringar du julen? hos mammas bror där vi såg kalle, öppnade paket, åt mat & körde julklappsspelet 
19. Blev du kär i år? haha ja tyvärr så ja 
20. Favoritprogram på TV? MADE
21. Bästa boken du läste i år? typ pojken som kallades det
22. Största musikaliska upptäckten? finsk musik i mitt ♥
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? när jag fyllde år fick jag pengar, vilket var nice och det önskade jag ju mig & så fick jag ju cider vilket jag önskade mig i smyg
25. Något du önskade dig men inte fick? ja, vad annars? utlandsresa (blir till vintern), jacuzzi (kanske till våren dock) & ingen tatuering eller piercing!!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? på självaste födelsedagen gjorde jag inte ett piss men firade den 2 dagar innan och då var jag as packad!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? hållt mig mer i skinnet hah
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? blandad? hah..
29. Vad fick dig att må bra? vännor o familj <3333
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Sugen på? ryan sheckler, as usual!
31. Vem saknade du? saknade ganska många fast i olika stunder.. 
32. De bästa nya människorna du träffade? mk-killarna (bortsett från att dom är sviniga), alla småbarn (94-95or som jag lärde känna, på sätt o vis) sen finns det säkert random folk hehe 

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0