information

hola alla fina fiskar! här sitter jag med en sovande katt bredvid mig, vad gör ni då? nejmen vet ni? igår fick jag min bebis, iphonen, älskar den (!!!). saknar dock en blogg.se app, dax att byta blogg sida heh.. igår åkte även älsklings cecilia till england, saknar henne buhu, men jag har ju ida (& iphonen♥). ville också påpeka en sak, jag vet att jag är omogen så du behöver inte "påminna" mig precis. löjliigt! & förlåt för piken igen, men det är så omogna jobbar du vet:).

doh, jag hatar snö dessutom. det suger helt allvarligt. & idag i stan så har jag blivit blåst på pris hela tiiden. först köpte jag ett par fula och obekväma trosor H&M för 30kr på rean alltså, sen går jag till gina & lindex efteråt och där hade dom finare & billigare trosor, man bah keewl. sen köpte jag skärmskydd till iphonen för 100krteknikM och efteråt går jag till kjell&c.o där de kostade 60-80kr, störande faktiskt. sen det med frukosten i inlägget innan. skit jobbigt menmen, pengar växer ju på träd!


bild på ida & cicci som togs igår!

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0