hej patetiskt

tjoho då va skolan igång igen, det suger. dock är det en chill vecka vilket menas med 3 skoldagar sen lång helg! ska även skaffa gymkort på onsdag, iaf för en månad då jag och ida ska se vilka gym som är bäst på fest. jag gillar sportlife (almedal iaf) gör mycket men orkar inte åka till stan varje gång när man kan gå till friskis från skolan liksom. sportlife skulle dock komma till käraste mölnlycke med fast inte försen 1 mars.

idag har jag fått en massa extra vardaglig motion, gick till skolan istället för att ta bussen (från säteriet alltså hehe) sen fick jag gå hem från landvetter/korsningen till b-röd & härryda. kan ni tänka er va! nejmen det var faktiskt härligt dock väldigt halt, herregud kom knappt upp för backen i mitt område för åkte bara ner igen haha. nog om alla tråkigheter, nu ska jag o min onda rygg gå och göra något annat vid da kompjutter! ciao.

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0