chill på dillen, det är lördag

efter 5-6h skönhetssömn var det uppgång ifrån sängen för att dra iväg till gymmet med mina vänner ida & cicci (som jag förövrigt bossar över, inga egna åsikter osv.). två timmars gym var as härligt sen drog vi hemåt och för min del blev det mat & dusch eftersom vi skulle dragit på fest men det va ett jävla vel så vi parkerade i min soffa och checka lite movie. filmerna blev despicable me (dumma mig), en del av the social network (stängde av för vi hängde inte riktigt med i filmen) & sen såg vi någon film med JLo. jätte mysiigt, fast var mer taggad för fest nu när skolan börjar igen på måndag. anyway ska nog bädda ner mig i sängen istället, natti!

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0