LÄS inte

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
aabsolut & även gräva riktigt djuuupt!
Titta på dig själv i spegeln: nää verkligen inte..
Gnälla: hahah ;)
Skrika: nej?
Sova: yes, när det behövs
Ha ångest: njae vet ej, händer typ
Skada dig själv med flit: haha nej
Ta mediciner du inte borde ta: drugs.
Vilja dö: bara när allt sviker hähä
Drömma mardrömmar: nej! ;(
Drömma sexdrömmar: bara om ryan..
Ta droger: grupptryck, okej?!?
Försöka vara annorlunda: aaaaaaa låtsas vara min mor
Klä dig i svart: nej verkligen inte, aldrig svart!
Gå till kyrkan: neeh bara när de vart konfa tiderna hhiih
Gå i skolan: haha tyvärr
Röka: fylleröökning?
Ha sex: aaa de e ju naturligt & jag vill följa naturen
Ljuga: ljugit massa i listan ;););););)
Hata folk: haha nej bara på låtsas men hata e starkt asså!
Lita på folk: faktiskt, eller vet väl vilka det är..

VEM:
Saknar du:
patrick faktiskt, tror jag
Vill du döda: haha jadu, ingen? 
Rörde dig sist: haha nnnn!
Vill du slå: lärarn som gav mig IG .....
Kysste dig sist: N
Vill du kittla: jadu, ska kolla kittlelistan
Kramade du sist:
vetefan asså, vet inte ens om jag kramat ngn idag..
Vill du prata med: Nån som kan förklara
Skrek du på sist: HAHAH vet inte:(
Vill du vara som: ngn cool, ah juste fia toivonen heter hon ja
Sårade dig sist: niclas! HAHA nej vet inte.. kanske patrick, för han ej vill vara min vän mer
Vill du bli galet full med: CECILIA & IDA (speciellt ida så hon tar igen de hon missade) (L)(L)(L) + erik han e snell hest, haha!
Gjorde dig riktigt glad senast: det vetefan asså
Fick du sms från senast: MR.C! haha cicci...
Ringde dig senast: mor
Är vackrast på jorden: vafan, RYAN ALLEN SHECKLER?

HAR DU:
För många vänner:
tillräckligt
Förföljelsemani: vet nog ej va de betyder :$ haha
Tvångstankar: njae
Någon annan psykisk sjukdom: nejsh
Någon fysisk sjukdom: haha i huvudet?
Någon skada: nää
Färgat håret: jaap, för många gr!
Brutit några ben: nop
Några piercings: Öron, ögonbryn & navel
Egen dator: dos!
Bra självförtroende: hhaahhaha
Kysst någon: neeh :(:(:( haha
Haft sex:
hähäh aaaa!
Köpt kondomer: haha nej, eller bara vart med malin..
Tagit nakenbilder: aaa & skickat t playboy
Sagt jag älskar dig till någon idag: nää
Bjudit ut någon: njae eller beror la på hur man menar
Varit kär: mmm
Dumpat någon: HAHA ja!
Stulit någonting: hahaha aaa
Lämnat landet: yäp
Tuttat eld på nått: haha yes
Gjort något olagligt: JAAAAA:D:D

HUR:
Går du:
perfekt.
Svarar du i telefonen: ah de e emma! HAHA.. nej men typ ah hallå, eller hej
Fördriver du tiden: smsar med randoms
Mycket pengar har du: har as lite
Tjänar du pengar: roselund
Ofta diskar du: när jag e snäll mot mor
Ofta städar du: någon gång i månaden eller när de ska komma folk på besök!
Många stör du dig på: haha jadu...
Ofta träffar du din familj: alla varje dag

TROR DU:TROR DU:

Att du kommer bli något: jag är redan något.
På gud: ´haha jag tror de e någon gubbe som sitter & kollar ner på mig när jag gör något fult
På rymdvarelser: HAHA absolut!
Att folk tycker om dig: öö nej?
På ett liv efter detta: vetefan
Att fiskar kan tänka: dom tänker nog inte långt isf
Att du kommer leva länge: haha inte i mitt farliga liv..

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0