tragisk historia

det började med att jag kom hem från praktiken & skulle koka te och göra varm macka.. mitt i allt gick ju såklart strömmen och jag fick koka vattnet istället, i kaminen. och igår när jag skulle koka lite te på morgonen och min mor säger "jag tror vattenkokaren är lite kass" & så luktar hon i den och det luktar bränt. då har tydligen jag glömt att stänga av knappen till vattenkokaren och då hade den satts på igen då strömmen kom tillbaka, och det var ju inget vatten i heller.. så den hade bränts sönder och stått på i cirka en dag. så nu har jag ingen vattenkokare! true story.

lätta ditt tunga hjärta!
från; josefin

Haha oj då.. xD

2010-10-24 @ 14:43:46
URL: http://halfhuman.blogg.se/
från; elin amour [en störd jävel]

Vad tycker du om mina headers jag har gjort ?

Kika gärna in och kolla, vem vet du kanske behöver en ny ? :)

Kram kram / Elin

2010-10-24 @ 14:55:18
URL: http://onefabulous.blogg.se/

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0