sjukt!

de flesta har väl hört/läst om marcus jannes (läs annars här), han som hängde sig själv & la ut videon på internet (allt var live via cam)? om inte så var det de som hände & han "informerade" även alla om det några timmar innan här & till slut så gjorde han det.

på tråden kan man läsa detta;

Citat:
       
Ursprungligen postat av Ower
-Attention whore. Vad är meningen med den här tråden egentligen?
-Vet inte riktigt, har alltid känt att jag vill publicera mitt självmord haha

så jävla sjukt, helt allvarligt! jag menar "vet inte riktigt, har alltid känt att jag vill publicera mitt självmord haha" sen att man får läsa att han inte egentligen har något att gnälla om gör allt ännu värre typ..



klicka om du vill se större..



lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0