party all night

jag & malin drog till cicci och bakade en kladdkaka (tips; ta cocos istället för ströbröd!) och se en liten film kallad raise your voice. patrick kom mitt i filmen också, sen nicke, oskar & timpan! till slut kom tervo, markus & markus (kamelen). sen drog dom & kamelen hade sönder ciccis köksstol med sin rygg..

senare kom dom tillbaka, och ida kom också! sen någon annan tjomme från nickes klass.. OCH SEN, däckade oskar, patrick & tervo (HAHAH). sen vet jag inte hur de gick för dom när vi hade åkt hem, så stackaren cicci hade fullt ansvar för tervo & patman. anyway, tack alla för en finfin kväll! ♥ hoppas mina få läsare också hade en bra lördag:)



kladdkaka, godis & film är mys!


hahaha finfina grabbar

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0