my bad!

sorry folks, har inte kunnat uppdatera för kom hem kvart över tio igår & idag har jag vart bussy vettni! men vill du veta vad jag gjort igår och idag kanske? hehee.. igår så orienterade vi ju & då fick jag, emma och malin VG eftersom vi bara tog vg hah.. och vi gick typ vilse bland berg och sådant sen fick en svettig ståhlis hjälpa oss haha! efter orienteringen så bar det av till stora staden göteborg där jag köpte en present till josefin & någon random tröja. sen när jag kom hem fick jag göra mat jätte snabbt för att sedan träffa snyggbygg (patman!) haha.. & jag typ såg the pirates of caribbiean för första gången, iaf hela filmen, gaalet!

och idag har jag vart i skolan, nejmen aa bland annat iaf sen så kom broder bruk för att grilla sig lite med mig & broder däckarN. det va as härligt! sen gick jag hem oså tränade liite & duschade & gjorde lunch tills imon & käkade! så nu vet ni änna.. amen nu ska jag nog göra något eller typ sova hähä, praktik imon förstår ni! taggad till max.

iallumfallum, hejssvejs! ♥
lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0