hörde jag någon säga lov?

lördagen; jag & ida hade as tråkigt så vi drog ner och träffade snoppmalin, där vi stod o snacka ett bra tag faktiskt.. sen bestämde jag & ida gör att gosa tillsammans med en film, men de kom folk & de slutade med att jag, ida, tim & gutta kollade på filmen. sen kom våra käraste mölnlycke killar hit & hängde! klockan halv två var nicke hungrig och ville ha donken så då pallra vi oss ner till LA för o ta bussen halv 3, men tro fan att vi missa den pga tervo (tack). så de va bara att gå hem igen, då har man inga nycklar, och ingen säng. vilket leder till väcka pappa & sova på soffan. tack & adjö!


mys outfiten!
 

kvällen är räddad..


dricka till filmen :)

lätta ditt tunga hjärta!
från; inte åttan iaf...

Eyy ;O så ni hade en asnice kväll medans jag låg o dog i sängen alltså? ;) <33333

2010-10-30 @ 15:11:45

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0