fia gillar & ogillar

- hösten/kylan, att man kan sitta med varma kläder & dricka te utan att dö av värme som t.ex. sommaren. DET ER MÜS!!
-
köra bil, haha satan i gatan va roligt de var..
-
vatten, jag älskar att vara i vatten! det är nog de underbaraste som finns helt allvarligt.

- kylan, när man tar på sig varma kläder & fryser ändå.. KUL
-
under 18, jag vill pierca mig, gå på krogen, ha körkort & tatuera mig. kunna vara fri som en liten fågel vettni
-
allt, jag menar allting är alltid så problematiskt
-
tänka på vad man äter, jag vill ha as mycket chips, choklad & te..

 

 

lätta ditt tunga hjärta!
från; Paulina

Sv; hahahahaahah xD aj då, din lille klant xP

2010-10-18 @ 19:19:06
URL: http://paulinalorentzon.blogg.se/

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0