da dajs lista

Du heter: Fia fisen Tovionen
Beroende av: alkhol  
Vad tror folk om dig? typ oseriös som sjutton
Vad får du oftast komplimanger för? min röv!!!
Hur imponerar man på dig? e man tatuerad, crossförare eller allmänt snygg så har man mig i sina händer  
Brukar du skratta för dig själv? snackar man med cicci så! 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "ja det löser vi:) haha vi har ju alltid så trevligt tillsammans:)"
Var bor du? hydda ute i landvetters skogar
Trivs du där? oftast, men inte när man ska iväg någonstans

Hur svarar du i mobilen: ah hallå?
Vem ringde du senast?: patman
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: jag är här nu
Brukar du komma i tid: fint folk kommer alltid sent hihi 
Hur känner du dig nu: lite uttråkad
Vanligaste färg på dina kläder: vitt, svart eller rosa?
Hade du en bra kväll igår: nej, den va boring 
När brukar du oftast gå och lägga dig: när jag måste 
Är du blyg?: beror på alkoholmängd i kroppen (HAH) och sällskap  
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: sista ögonkastet.
Har du spytt offentligt: yes, men inte när jag vart full alltså
Är du nöjd med ditt liv: duger väl, men kunde vart sämre!
Är du bortskämd: ja verkligen
Vad gör du i morgon: aningen fest eller bara vara hemma & dö
Vad är det värsta du vet?: falska människor (haha), när inget går som jag vill & mens 

Har du bra vänner och äkta vänskap?: absolut, vet vilka jag har & vart.
Du samlar på: KILLAR hah
Vad dricker du helst när du är törstig: en kall burk cola sitter alltid som pitten i greta!

lätta ditt tunga hjärta!
från; åttan

jOBBAR INTE DU? ;o

2010-10-28 @ 15:23:56

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0