dag 7 - min bästa vän

rubriken borde vara mina bästa vänner för jag har nog 2 stycken. låt mig presentera mina 2 småfisar som jag spenderar mest tid med ..

ida aka shorty; min granne, min kusin, min f.d klasskompis, en av mina 2 bf´s. som ni förstår har jag alltså känt ida sedan jag ploppade ut ur mammas svarta hål och hon var även min första vän och även första bästa vän. folk tycker vi är väldigt lika och våra 10 år som klasskompisar har folk knappt sett skillnad på oss, men kanske inte så konstigt eftersom vi är släkt, vi var med varandra hela tiden, vi gjorde samma saker & vi hade oftast samma hårfärg dessutom! men ändå jag e jag och ida är ida, där med basta.




cecilia aka burken; min msnkompis, min smskompis, min facebookkompis, min bästa kompis! haha okey, vi är geeks eftersom vi spenderar vår fritid framför våra datorer varje dag. men tillsammans är vi också ganska duktiga på att klaga på oss själva och även deppa över att vi är.. sämst (hoppas du fattar cicci haha). jag och cecilia är ganska lika på ett sätt och det sättet är att vår humor suger, hihi. & båda gillar alkohol, att pressa i solen och snygga killar (t.ex. M.M)! jag och cicci blev dock kompisar på senare tid och nu är hon som en fästning på mig, gör jobbig! (skämt osido). dock ångrar jag att vi inte blev kompisar tidigare, AM I RIGHT?!




för att bevisa att jag spenderar mest tid med dessa sköningar är att print screena mitt facebook album, so here we go! (DETTA ÄR BARA EN DEL UTAV DE PÅ FACE, FINNS FLER PÅ MIN HÅRDDISK) btw egentligen är de dom som våldtagit min kamera och endast fotat sig själva.

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0