dag 6 - min dag

söndagen den 27 november 2010, låt mig presentera min dag. min dag började med att jag "tvingade" upp mig själv vid tiotiden då cicci skulle dra sig till bussen för att åka hem efter en kväll i min bastu, heheh.

efter någon timme satte jag mig för att äta frukost som bestod av en mörk macka med sallad,skinka & gurka på och till detta blev det te och en skål med yoghurt & special K. 

när frukosten var uppäten och jag mätt och belåten så knallade jag till dass för att fixa mig eftersom jag skulle följa med mor och handla! vi handlade i sisjön där jag var på jakt efter en pälsmössa som kunde bli fäzt-myssen, men dom var dock slut överallt. istället köpte jag en body butter med kokos "smak/lukt (?)", as fräscht.

när jag kom hem så var det dax för att städa ur bastun från öl/cider burkar, vin flaskor & massa skräp. även hänga upp blöta handdukar, great! men lyckligtvis var det inte alls lika stökigt som de andra gånger vilket var jätte skönt.

detta är det som hänt hittills och senare har jag planerat in middag som kommer bestå av wokade grönsaker, kyckling och nudlar. sen ska jag smälta maten och senare sätta mig på min old-fashion cykel och bränna lite fett och även göra lite övningar som är skit azum! efter träningen blir det en lång dusch, hårinpackning och ansiktsmask vilket är ett bra avslut på en skön helg.

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0