dag 3 - mina föräldrar



mina föräldrar är alltså mamma sari på 38 år & pappa heikki på 41 år, som ni märker är dom såklart inte svenskar utan finnar (eller ah, finländare). pappa är född i finland och mamma i Sverige. om jag inte är helt ute och cyklar blev dom tillsammans när mamma var 20 och pappa 23, & mig hade mamma i magen vid 25års åldern.

under min uppväxt har jag mina föräldrar matat mig, gett mig ett trygg hem, tagit mig utomlands, gett mig kärlek & presenter. deras kompisar har väl stått för den mesta uppfostran och tror inte det är en bra sak, eftersom att det är bättre att vara halft mongo än normal. men jag finner dock inga negativa saker med min uppväxt och tackar mina föräldrar för det.

tack mor & far för allt ni gett mig och tack för ni gav mig min fina bror kim dessutom! i livet finns det alltid motgångar och ibland kan man "hata" er för stunden men inte mer än så. hoppas ni vet att jag älskar er! ♥
lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0