dag 2 - Min första kärlek

först & främst så tror jag inte att jag vill skriva ut dom riktiga namnen, bara så att ni vet.

när jag hör ordet min första kärlek tänker jag direkt på lågstadie-förhållanden, direkt dyker dom upp. egentligen är dom de första kärleken man upplevt (bortsett från familj & vänskaps kärlek). men jag räknar verkligen inte dom förhållanden man hade då som min första kärlek, jag menar man vågade knappt prata med varandra. nu i efterhand var det ganska gulligt ändå, men inte riktigt ens riktiga kärlek. 

men min första kärlek, here we go! jag antog att min första kärlek var nick, killen som var den första. vi hade hållt på en väldigt lång tid men det var inget seriöst, men det insåg man aldrig. jag insåg detta i lite äldre dar och han förblev bara min första. 

en kväll var jag och flera kompisar ute och "hängde" då jag och min bror tänkte att kusinvitamin kunde bjuda oss på dricka, så vi ringde henne. hon kom till sockertoppen men hon var inte ensam, nej utan hennes kille patrick, kluge & jens var också med. jag stod och pratade med susanne, patrick och kevin & susanne viskar i mitt öra "han vill ha dig". jag la inga större tankar på det och brydde mig inte så mycket. men sen kom sommaren & jag fick träffa kevin igen, denna gången blev allt annorlund & jag föll. senare visade det sig att han var intresserad av mig och vi började snacka ganska mycket, men för att göra denna historia kort så dissa han mig. men jag var galet kär typ, fjantigt. 

valborg 2010 spenderades i "stor staden mönlycke" vilket var jätte trevligt! det hände väl inte mer än att jag fick ett 'ragg', nemo. vi träffades dagen efter, helgerna efter & pratade varje dag. till slut så började han sluta höra av sig och vi slutade förstås träffas, men han övertalade mig att inget var fel och skulle sagt det isåfall. "sista" gången vi träffades var allt ganska bra och som vanligt, men ändå inte. vi skiljdes och två dagar efter kom dissen, han hade blivit tillsammans med sitt x igen. 

sommaren 2010 träffade jag nemo och hans vänner väldigt mycket och vi har delat många roliga kvällar/nätter tillsammans. det var även i sommras jag började träffa hans kompis peter och dum som jag är dissade jag peter 3 gånger och idag är vi inte vänner igen. det jag ångrar just nu är att jag förlorade "vänskapen" med peter eftersom han är en riktig skön lirare. men jag träffade även på albin i sommarens slut och han var precis som min första, alltså nick. man kan även säga att han var som nemo fast att albin sa snabbt att han inte ville ha ett förhållande så ni förstår nog vad som hände. det gemensamma med albin och nemo var att han slutade höra av sig mer och mer, nu pratar vi knappt.

resultatet efter alla killar
har inte vart så bra eftersom jag kanske inte vart så smart i alla lägen, men sumeringen utav allt är att jag mer eller mindre insett att min första riktiga kärlek var/är nemo.

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0