dag 1 - presentera mig själv



vem är jag?
jo jag är fia toivonen & är 16 år 11 månader & 4 dagar (?) gammal. jag bor ute i skogen 5km ifrån Landvetter centrum(LA) med mamma sari, pappa heikki & lillebror kim. men med även 2 matvrak till katter, smulan & jussi. jag går i 2an på gymnasiet Hulebäck vilket är as trevligt! verkligen.

hur är jag? hmm, svårt. ganska korkad men ändå hyfsat bra, enligt mig själv. min fantasi är ganska svårslagen enligt många & min humor är som ciccis, alltså sämst! jag är även ganska elak eftersom alla har en tendens att hata mig hehe, men inget jag behöver berätta mer om förstår ni. dock vill ni säkert veta hur jag fungerar, okej visst! jag fungerar på ett sätt som jag inte ens vet om själv eller jo förresten jag fungerar på det sättet "prata före man tänker".

nära & kära? de som står mig närmast är garanterat familjen där mamma, pappa, bror samt någon styck kusin, eftersom i min släkt är kusinerna som vilka som helst kompisar och det är gör gött. men även bf1 & bf2 (bajsfittorna HAHAH omg SKÄMT) sitter fastklistrade runt mitt hjärta. det finns såklart fler folk, men jag anser att folk/kompisar är som diamanter, några mer finslipade än andra.  
 
min fritid? min fritid består utav ida & cicci, jag menar kolla bara mina bilder och ni lär se ida och cicci överallt. but I like love It! på min/vår fritid brukar vi göra random saker såsom att dricka te & se film eller bara dricka oss as snygga eller ah snyggare dvs. annars om inte jag är med shorty och burken så brukar jag träna, dunka musik eller bara vara allmänt ful.

resultatet? en fia på nästan 17 år som lever ett liv med männen i hennes liv, ida och cicci. hope you know me now!

 

lätta ditt tunga hjärta!
från; idaaa

de tre musketörerna...;)<3

2010-11-23 @ 21:28:44

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0