jag vill

tatuera mig; jag menar, vem vill inte?! fett hett.

en fet drink; ett till VEM VILL INTE?!

sitta på en strand & steka sönder; rawwrr..

kasta telefonen i väggen; hmmm?

ha ett allvarligt snack med gud; liksom, fint väder (:

spy; ahmen, beach10?

ha långt hairish igen; u know what lilla jag menar!

SHIT KAN GÖRA EN AS LÅNG LISTA!

go crazy with my "tits"; heheheh oops sry.

sitta & snacka sv-engelska/spanska/finska/ALLA SPRÅK; that's good shit

sjunga as falsk med någon full typ; nöff(grymt) kul!

träffa dig; uhuhuh

shoppa loss; DAAH?

åka buss; HAHAHHAHA

träffa en full mini-cicci; burkens känslor & that's fking teamwork ?

köra utv; fking awsome

bada näck; vem vill följa med? :'$

shaka rompaaah; sexi shit, hehe.

ha en varm, lång & härlig kram; frivillig? ring mig 118 118

ta studentenhaha palla gå 2 år till liksom..

gå i sär klass; jag, åttan, jenny, erotika, emmz +fler, PERFEKT CPKLASS

skriwah meh mawzzza wWwWW; okej, nej.

skjuta raketer; K A A A B O O O O M ! !

i hope u still reading

äta nyckelpigorhaha nä dom smakar gift

kissa; i'm fking kissinödig..

göra något galet; WHO'S WITH ME?!

röka en feting; dör, HAHAHAHAHHHHAH

skratta tills jag gråter; eller, bara skratta isf..

öppna en ny cider; HAHAH omfg,

lyssna fjord musik; l-o-v-e  i-t

äta en happy meal; fast bara för leksakens skull

bygga med lego; ganska kul ändå

sluta skriva; hm ja


OKEJ JAG DÖR NU, HAHAHHAHAHA HEJDÅ
lätta ditt tunga hjärta!
från; fucking teamwöööörk

HAHAHAH, bästa listan, klart du vill träffa mig:D och HAHAHA ölburkars känslor.. thats fucking teamwork, när blir nästa drag då? :)

jag är på med att vara craaazyyyy, och jag tror jag vet vme du menar om vem du vill träffa;) du BOR seriöst på toan? xD

2010-05-30 @ 01:52:51

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0