take a smoke on my waterpipe and just live your life, typ.

chillidillen, bara legat och vilat halvnaken (S0L4T) i solen idag. hyfsat nice! fast ändå inte.. sen rökte jag mig hög när jag rökte vattenpipa, (vafan vare i den egentligen?). ätit chips, druckit cola & tränat har jag också gjorde, FAN VA BRA JAG ÄR. har bränt mig och fått riktigt fina bikinilinjer, speciellt vid fram & bakstjärten, hihi! asså jag har inte duschat bort mitt svett sen jag va ute o rörde på fläsket, H3H3HH3 ganska fräscht. imon ska jag äta churrus (KIND OF SPANSK VÅFFLA,äts till frukost, IFALL INGEN VISSTE VA DE VART), har jag bestämt! aaja, snart ska jag gå och plaska i duschen för cicci e osocial, för hon tror hon kan fixa nerladdnings skit, puss i ljumsken på alla!

p.s a other gay movie (?), den suger. såg inte ens hela, inte ens HALVA, för den va så äckligt dålig!!! punkt slut
lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0