lista!!!

Senaste

Låt du hörde: haha inte den blekaste faktiskt
Film du såg: no idea! smala sussie?
Mat du åt: spagetti & köttfärssås
Kram: lundströöm!
Puss: min boyfriend. HAHAH 
Känslan: känslan som uppstår när de svider, ni vet..
Resa: landvetter->allum->stan->landvetter
Glädje: mat..........
Dröm: vet inte!:o tror jag, elr måste tänka lite
Person du träffade: mor & far, annars lori cicci & lundström
Personen du pratade i telefon med: hmm.. brother kanske
Personen du fick sms av: 8an
Gången du åt 7-eleven korv: brukar inte hänga där typ så vet ej!
Gången du var utomhus: förut
Gången hela din familj åt middag tillsammans: jadu, lördags tror jag..
Saken du köpte: mat haha


Allmänt

Ska bli skoj: atttt.. sola i min nya bikini underdel, H3H3H
Ska inte bli skoj att: ifall de icke blir sol imon?
Sparar till: pengar t ullared, HAHA
Pålägg som gäller: sallad, skinka & gurka ? 
Önskar att jag var bättre på: att vara okänsligare 
Dagens dryck: TE (L)
Vad saknar du: att bli omfamnad (om de nu heter så haha)
Tre band/artister: rise against, the offspring & creed kanske ellller ngt
Vad har du gjort idag: letat skor & bikini grejor
Brukar du svära mycket: no fucking way!
Hur tidigt stiger du upp: när jag vaknar
På helgerna: samma här,
Vad ska du göra ikväll: VET EJ, eftersom inget händer.
Hur många timmar sover du per natt: vafan, räknar ej
Vem är snyggast i världen: ryan sheckler...........................
Vad är det för veckodag: little saturday
Bästa saken som hände mig förra sommaren: att.. vetefan asså..
Favoritplagg i garderoben just nu: jeansjackan tiep, eller blommig klänning..
Längd: 2 meter 
Vikt: de vågar jag inte veta.. 
Byter gärna garderob med: ngn cool typ..
Byxa eller kjol: beror på vad för byxa?
Senast utlästa bok: i taket lyser stjärnorna för femtioelfte gången
Mitt rum kan beskrivas som: ett rum med väggar, golv o tak.
Mig själv med tre ord (just nu): tjock, uttråkad & sårig
Jag tränar: typ söndag, tisdag & torsdag typ kanske typ
Jag ville bli när jag var liten: kassörska HAHA på typ ica..

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0