lördagens lista

SENASTE:
Personen du strulade med: haha, den som vet de ;) nejmen, hemligt.
Personen du kramade: ingen jävla aning faktiskt haha
Personen du tänkte på: dunno..
Personen som sov i din säng: jag & mina löss
Personen du skrev med på msn: careborg
Personen du var med: mor min kanske
personen du smsade med: IDA
Djuret du köpte: jussi, haha
Maten du åt: ett tunnbröd du vet
Gången du spydde: lördagen vid horna, haha

KOMPISAR:
En kompis du saknar: susanne
En kompis du älskar riktigt mycket: haha oj.. ALLA (L)
Din bästa kompis: jadu, vetefan
En kompis du glidit ifrån: 8an?
En kompis du kommit nära: cicci, hahaha eller ngt

RANDOM:
Stänger du av mobilen när du sover? aldrig
Biter du på naglarna? nej
Var du full senast du hade sex? aspackad!
Har du kysst en polis? ah, strular runt med alla snutar jag ser
Har du någonting att dölja? haha oja
Kan du baka bröd? nej, elelr vene
Vet du hur man frostar av en frys? tror de

UTSEÉNDE:
Hårfärg: blont & ah
Ögonfärg: blååa
Längd: 165 cm eller något
Skostorlek : 36-38
Ålder: 16


VEM:
Vem är i rummet med dig? no one
Vem fick du senast sms av? ida
Vem tänker du på nu? min mage
Pratade du senast i telefon med? ercan
Vems hus var du senast i? hmmm.. idas tror jag
Vem önskar du var med dig nu? haha!
Vem i din skola går dig mest på nerverna? tyyyyyyyp, vene

VAR:
Var går du i skolan? mlycke
Var är din telefon? bakom örat
Var är din mamma? köket, där hon hör hemma!! hehe
Var sover du? under sängen
Var handlar du mest? mat..
Var fick du tag i tröjan du har på dig nu? pappas garderob (;
Vart åkte du senast bil? sockertoppen tror jag
Var i ditt rum är du? i ett hörn


VAD:
Vad åt du senast? - tunnbröd m smör
Vad drack du senast? - saftsoppa haha
Vad är det för färg på dina byxor? -har inga ;)
Vad är den närmaste saken som är blå? en penna
Vad gillar du mest med skolan? my r-tards mates (L)
Vad har du på fötterna? strömpår
Vad är din favorit färg? rosa tror jag haha
Vilken film såg du senast? big momas house 2
Vad hör du just nu? musik & tvn


HAR DU NÅGONSIN:
Sovit i en annan säng? nej :(
Hånglat på en bio? nej, ser ju fan på filmen då? -.-
Hånglat i skogen? fina flickor är inte i skogen.
Tyckt att din kusin är het? HAHAHA aa
Sovit naken? inte helt tror jag..
Kört över hastighetsgränsen? nej, kör alltid 10km/h under gränsen
Målat om ditt rum? nej, alltid vart samma färg liksom
Dansat framför en spegel? nej, dansar framför ngn person
Dumpat någon? hahaha genom en lapp bah; hej jag gör slut AHHAH
Stulit pengar från en kompis? ah, tog typ någon tusing du vet
Hoppat in i en bil med folk du just träffat? mamma säger att man inte ska prata m främlingar
Varit i slagsmål? girlfight!
Smugit ur ditt hus? nääää, jag e ju snel hest
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? alltid typ
Älskar eller saknar någon nu? yep


NÅGON/VEM/HAR DU/DAGENS:
Någon som förstår dig: många tror jag
Någon som du saknar: susanne, 8an, amandajenny & erika
Någon du längtar efter: haha ;)
Vem kramade dig senast: MEN VET EJ
Vem pussade dig senast: hemligt ju..
Vem ringde dig senast: ercan
Vem ringde du senast: ercan
Vem var hemma hos dig senast:IDA
Vem var du hemma hos senast: ida eller ngt
Har du några kärleksproblem: hahaha oja
Har du käkat något idag: aah
Har du pratat med ngn idag: nej, bara suttit här o dött du vet
Har du gråtit idag: kanske lite, bara lite våta ögon oså
Har du skrattat idag: hahah vene.
Dagens outfit: trosor, t-shirt & strumpor
Dagens låt: fanta och rosé
Dagens dusch: näää sen
Dagens frisyr: knut i håre
Dagens smink: zero
Dagens vill ha : kuk. HAHAHA nej, men typ ngt kul
Dagens drog: PARIS HILTON´S NEW BFF
Dagens finaste: vet dom som vet!
Dagens måste: packa, klä på mig kläder & vene
Dagens dricka: hmm, te fast ändå nä
lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0