sammanfattning- lördag

frukostbuffén som man inte orkade gå på
-orkar inte gå på frukost buffé så istället går man till varbergs centrum för att köpa mat! sen åker man tufftufftåg tillbaka till campingen, haha


mini-golfen som jag förlorade
-spelade mini-golf i typ en evighet för jag var så sämst, pinsamt.


ciccis hemgång..
-cicci blev hämtad & va tvungen & sticka hem, as trist verkligen! hon missade även mycket och vi saknade henne.

fotbolls tunering med åtta-åringar & massage
-jag, ida & cicci spelade fotboll mot 8åringar & spelade faktiskt ganska lika.. dock vann dom, så vi bjöd på coca cola men egentligen fick dom inte ta emot dom sa dom.. sen satt jag i en evighet och massera tjockisnicke och han låg bara där och så krökade vi såklart. HEHE

pizza+pommes=tjockisvarning
-först delade jag & ida på en pizza, sen även en pommes tallrik haha. pizzan va skit schysst!


bråk, rave, kvällsdopp i havet, catfight, sova
-blev "bråk" mellan ngn snubbe & killarna, helt jävla onödigt eftersom alla blev på as dåligt humör förutom jag och ida hahah. sen gick patrick & daniel in på ett rave och ja. efter ravet tagit slut gick vi till havet för att sätta och snacka så hade ida en tom ciderburk och så kastade jag den i havet och då säger ida "filip kan inte simma" och dum som jag är så går jag neråt för att hämta "filip" men det va ju massa alger på stenarna så jag råkade ramla i med hela underkroppen och kom inte upp hahah, så blev uppdragen! sen trodde alla jag va stupfull.. sen blev det catfight mellan mig och ida, & hon vann.. & denna natten sov jag ensam i ett tält med en luftmadrass under mig och inte ihop packad på marken bara. as nice




lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0