my super sweet 17'



min super sweet 17

, ska vara på ett party palats. där ska det finnas en kändis hörna, där kändisarna skriver autografer, några av kändisarna är michael jackson, freddie mercurys, kat von D, travis pastrana, tila tequila, bam margera, paris hilton. det ska även finnas en scen där de artister som skriver autografer kan sjunga sina egna låtar & då även en ramp där travis kan freestyla på, sen en skateramp till bam. kat tatuerar även mig under min fest, då alla kan se (gäller att hantera smärta rätt)!+den som vill får chansen att tatuera sig också, fast inte lika coolt som mig för allihopa. ljudsystemet i hela palatset ska gå under märket bose, vilket äger allt och alla. drickan (alkohol) är såklart gratis och det finns en bartender som fixar ihop allt som önskas. det ska finnas en stor pool, jacuzzi och bastu, såklart duschar också. det ska även vara skumparty då det är tävlingar mellan könen. de som är VIP får sova över i lyx-sviten med mig, ryan och alla andra kändisar, där vi senare kommer att festa sönder!!

about me då, jag ska ha världens snyggaste outfit som består av en galet snygg kort klänning med klackar till, håret ska vara som miley cyrus alltså långt & lockigt (stora lockar!). dejten är ju såklart älskade ryan sheckler.

btw. min present är ingen speciell, för ryan är allt man kan önska sig! puss.

lätta ditt tunga hjärta!
från; idaa

HAHAH det blir nog my super sweet 50! I en hydda i skogen där du hyr folk som klär ut sig till kändisarna... och drickan som bjuds på är saft, musiken står din mamma för och dröm prinsen "ryan scheckler" är ist en gammal nalle björn.. MEn va inte ledsen det kommer säkert bli jätte nice och räkna med att jag kommer vara med<3

2010-01-30 @ 14:58:13
från; Malin

HAHAHHAHA xD

2010-01-30 @ 19:36:58

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0