typ as många sanningar från mig

Berätta sju sanningar om dig själv;
- jag är sjukt omoget
- jag har inte alla får hemma, har jag fått höra
- ibland pratar jag innan att tänka
- jag är tydligen ett kinderägg, brunett utanpå & blond inne
- jag kan inte skratta, då gråter jag (även om jag berättar något roligt)
- jag är en tråkig person utan liv
- jag tar alltid åt mig av allt negativt någon säger om mig
sex sanningar om hur du var som liten;
- jag åt smör
- jag älskade att vara naken 
- jag var en söt rackarunge med blont(INTE FEJK) hår!
- jag ville bli kassörska
- jag ville ha en häst
- elak, insåg inte att min bror var min bror "fia här är din bror" "det är det inte alls!"
fem sanningar om mitt kärleksliv;
- jag e rädd för kärlek
- mitt kärleksliv är sämst
- vet nog inte vad jag själv vill eller känner längre
- jag har vart singel sen sommarlovet till 6an HAHA
- jag blir blyg inför den jag gillar

fyra sanningar om mitt familjeliv;

- min far payar allt inom motor & elektronik (hatar allt annat)
- vår familj är äckliga haha
- bastu+alkohol=♥
- alla är datanördar

tre sanningar om mitt vänskapsliv;
- mina kompisar är bäst 
- jag vet inte vilka jag räknar som kompisar.. hahah 
- jag hoppas att malin,ida&lori stannar med mig tills döden skiljer oss åt

två sanningar om min personlighet;

- jag har ett väldans teperament
- jag kan inte sitta still om jag inte gör något

en sanning om detta testet;
- lätt som en pannkake plätt!

lätta ditt tunga hjärta!
från; Malin

Klart vi stannar tills döden skiljer oss åt Fia <3

2010-02-11 @ 19:12:49

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0