taggaTaggaTAGGA!

solen skiner som faen! & ska ner till city och träffa brudarna, jag vet att det kommer bli en sjuk dag! sol, dricka & människor man älskar, kan det bli bättre? känna alkoholen spridas i kroppen och den speciella glad känslan kommer fram. för mycket dricka leder till att man gör bort sig fast på ett bra sätt så att det känns bra, inte så det känns pinsamt, göra bort sig så man skapar nya minnen och säga "fan, kommer du ihåg när du gjorde detdet&det?" FAN VA UNDERBART! att se tillbaka på denna underbara dagen kommer få mig att le, även att le de dagar jag mår som sämst. att le för att man haft en så jävla lyckad kväll!

okej, nu är allt tvärt om solen typ har somnat någonstans & jag ska inte ner och supa, men snart om cirka x antal dagar/veckor/månader så svär jag som fan på att det är precis såhär det ska se ut. som förra året! så ja, jag taggar inför sommaren ;)

lätta ditt tunga hjärta!
från; Malin

haha vad man läängtar :D <3

2010-02-17 @ 07:32:57
från; ftoivonen

malin, tagga inte längta, TAGGA!

2010-02-17 @ 17:17:43
URL: http://fiatoivonen.blogg.se/

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0