skriver av mitt beroende!

okej, seriöst det vattnas i min mun.. GOOODIS hör jag mig själv tänka.. not so fucking good actually, jag menar det är faktiskt malin som ska ge mig påsen med godiset. JAG SKA VINNA! liksom godis är ändå ganska överskattat, im i right?! yees.. MEN ANYWAY då va, jag vill nog inte ha godis.. äsch, våter kommer när jag vunnit vadet. pusspuss:*

bad luck malin, åt aldrig godis. jag mot stoood! HIHIIHIH kyss. <3
fan va fult det här är, sitter och halvt gråter när jag tänker på sorgligt detta vadet är.. tvångs hålls ifrån my candy..


vadå frestande? AAAAAAAAAAAARRRWWHG!

lätta ditt tunga hjärta!
från; Paulina

Tack, vännen. Det betyder jättemycket ska du veta! Skönt att veta att nån känner samma ibland. Är svårt att förstå nu men du har nog rätt ja<3

2010-02-25 @ 21:09:58
URL: http://paulinalorentzon.blogg.se/
från; Malin

Haha Fiiia lilla. Jag kommer att vinna vadet och det vet du med ;)<3

2010-02-25 @ 21:26:50

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0