jul i stan

chingchong! idag har jag vart upptagen med att hänga i stora staden göteborg förstår ni. dock inte för några julklappars skull utan mer för min. hittade ett par svarta jeans på cubus vilket var kanon! ville hittat en tunika/blus eller något men hittade inget, doh. skulle även köpt ett par fejk "uggs" men fanns icke i min storlek.

cicci är hopplös bland affärerna eftersom hon inte ska göra det hon egentligen är där för, handla julklappar alltså. jag började få mensvärk (vet dock ej varför för jag är ett under och har aldrig de) men iaf så går idioten och kollar på bebiskläder och bah "ååh, denna va så söt! jag skulle vart mamma istället för andra, för dom kan inte klä sina barn men det skulle jag kunnat! kolla bara här & blablabla". sen går hon o klagar att alla affärer är snordyra men ändå ska hon gå in och döda tid haha. gillar cecilia ändå!
lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0