helgen

hejhej, ursäkta bloggtorkan men har inte haft någon data osv.. men låt mig presentera min helg folks!

fredag; började med tjejmiddag där vi åt tre rätters. först salami och brie macka, sen kycklinggryta med ris & sallad och efterrätten blev ananas i ugnen! sjukt gott. efter middagen kom massa folk och alkoholen flödade, FÄÄÄZT. sen minns jag inte så mycket och ja.. men vet iaf att jag fick veta lite smaskiga sanningar, azum!

lördaG; vaknade upp bakis i min egna spya (HAHAH), sen var jag bakis hela dagen till klockan fem typ då jag fick börja duscha eftersom jag hade kalas på kvällen. då serverades det tacos till middag och tårta till fikat. smaskeeens! sen hände noll och sen fyllde jag år.

presenterna jag fått under dessa två dagar är; pengar, parfym, fotoalbum/scrapbook(?), cider, nötter haha, godis, förfest spel, pyjamas trosor/shorts, halsband, hårspännen & inget mer tror jag!

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0