dåligt fia, dåligt

godkväll folket! hostade precis saliv på min skärm, ifall ni ville veta. ursäkta bloggtorkan, men har inte vart hemma så mycket & inte vid en data heller för den delen. men jag lovar, det ska bli bättre! idag har jag härjat i skolan vilket har vart segt eftersom det är kallt hela tiden och jag har fått sitta och döda tid ganska mycket dessutom, speciellt eftersom vårt indval var inställt (lustig historia bakom de hela haha, läraren ramlade i skidbacken och skadade knät, fick kryckor som hon inte kunde använda eftersom även stukade handen).

eftersom mitt indval var inställt och inte idas fick jag vänta på henne eftersom vi skulle på smink & hårstyling grejsimojs. och alla hulebäckare, köp inte 10 kronors mackan i gatan (sånt frukostbröd), allvar det var bara smör på ena mackan vilket knappt var något smör, sen världens minsta salladsblad/bit, två ihop vikta ostskivor & en sliskig gurkskiva som blött ner brödet. hur gott? men de mättade men ändå! helt meningslöst, haha.

det var allt för mig, natti! ♥

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0