dag 22 - det här upprör mig

det finns faktiskt ganska mycket som upprör mig eftersom jag har ett väldans temperament hehe. det kan vara saker såsom sitta och döda tid (speciellt i skolan), bambamaten, falska människor (allmänt falskhet eller folk som säger saker men gör annat) eller bara folk som är rent av dumma i huvudet! eller varför inte som min pappa blir upprörd över, andra trafikanter! haha, shit de e kul och åka med honom..

blir även upprörd när inte saker och ting vill funka som jag själv vill (antar att de flesta blir de), jag menar hur frustrerande är det inte ifall telefonen, datorn eller tvn inte vill fungera som man själv vill? typ stannar, segar eller vill inte bara funka.. helt värdelöst! haha

vad gör er upprörda?
lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0