dag 20 - denna månaden

denna månaden är den månaden som alla småbarn älskar mest (TROR JAG), jag menar julkalender, choklad varje dag & julafton. jag älskar denna månaden bara för att jag fyller år, det är julafton & nyår men även avslutningen på året (vilket kan vara positivt ifall året vart sämst, vilket inte mitt har vart men nästa månad är det ett nytt år & nya möjligheter). denna månaden är december månad.

det som gått utav månaden är 12 dagar vilket är 3 adventsdagar. på dessa 12 dagar har jag hunnit skapa mer kaos i min vardag vilket är precis så det brukar bli. men whatta hekk lixååhm

det som är kvar utav månaden är 19 dagar då det är 7 dagar kvar till min födelsedag, 12 dagar kvar till julafton & 19 dagar kvar till nyår. och såklart är 4e advent kvar också hihi!

hmm, jadu! finns faktiskt inte så mycket mer att säga dock om denna månaden förutom att 2 stora högtider är i en och samma månad, great

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0