dag 19 - detta ångrar jag

det finns faktiskt inget jag verkligen ångrar eftersom att det sägs att man inte ska ångra något som fått en att le, som är sant eftersom man ofta tänker att man ångrar t.ex. gamla killar eller kompisar. men varför ska man ångra dom bra stunderna som fanns? precis, det fanns ju faktiskt bra stunder också.  

sen finns det även ett till ordspråk som lyder "ångra aldrig det du gjort, bara det du aldrig gjorde. ingen minns en fegis", vilket jag anser också är sant, mer än det andra eftersom det talar ju om allt som har hänt inte en liten del. visst, man kanske ångrar saker efter men varför? man lever bara en gång, så lev din dag som om den vore din sista! så, jag ångrar egentligen ingenting eller jo. jag ångrar allt annat jag aldrig gjorde.

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0