dag 17 - mitt favoritminne

man har inte bara ett favoritminne, men ett utav mina måste vara något ifrån varbergsresan i sommras. haha det var en galen helg med galet sällskap!

"rädda filip" - vi satt på berget vid havet och hade allmänt mys och ida hade precis druckit upp sin ena cider. och som en icke-naturvän som hon är, så slänger hon i burken i havet. efter några cider och några glas screwdriver så var man ganska rund om fötterna & man är inte den smartaste fisken i stimmet, inte ens jag. så jag ville ju skoja till det och kläcker ut mig "NEEEJ filip kan inte simma!!" och ska såklart gå och rädda filip. men smidig som jag är så halkar jag i havet istället och nicke & patman fick komma och rädda mig istället. nicke fick nog sig ett gott skratt efter han frågat hur full jag var, men grejen var den att det var alger på berget. true story! haha
lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0