dag 15 - mina drömmar

mina drömmar, är överdrivna. jag drömmer allt ifrån att flytta utomlands i en stor fet lyxvilla till att bara vara något. fatta va amazing att bo i ett exotiskt land i en lyxvilla och ha fett med cash!

lyxvillan; flera sovrum (ett till mig, till min familj som kommer och hälsar på och även till random gäster), välutrustat kök med mycket mat (nyttigt som onyttigt!), mer än 2 toaletter som är stilrena med bubbelkar, stor dusch osv, biosalong med popcorn & snacks maskin, reklax rum där det finns allt du kan tänka dig. det ska även finnas både inne & ute pool, jacuzzi, stor trädgård med en åker där man kan köra cross, dirtbike, fyrhjuling eller annat bara för att leka av sig lite! jag ska såklart ha ett stort garage med alla leksaker i & en fet altan som både är inglasad och inte eftersom det kan bli kallt. sen är de massa mer men jag vill ju inte att ni också ska drömma er vidare! btw ska huset vara arkitektritat och vara nära havet.

jamen, alla har ju överdrivna drömmar och även jag då alltså. hoppas nu förstår! haha

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0