dag 13 - den här veckan

denna veckan har vart som vanligt (skola, äta, träna, duscha, sova) dock har skoltiden vart mer lyx eftersom de var sista veckan på projektet och jag låg väldigt bra till hehe.

vårt indval började även i onsdags och då besökte en utsällning på ett konst museum, vilket var ganska intressant faktiskt! i onsdags kom även ida hem från en vecka i varma egypten, vilket var awsome.

i torsdags
praktiserade jag som vanligt och det var lika tråkigt som vanligt.

i fredags
hade vi som sagt överraskningsmiddag för ida men det blev ju ingen överraskning dock.

igår, lördags åkte jag till skene med dodde, coffe, calle & susanne och där vi drack mazzza groggar, facerapa varandra, spelade kort & hade allmänt chill. innan det så gjorde vi ärenden i LA och käkade pizza/kebab/sallad, azum. gick även och la mig klockan 5 och vaknade 9, redigt trött var jag sen!

& idag har jag också vart i skene och de vi gjorde idag var att äta, sitta o dö, promenera, äta mer och se film. och nu sitter jag här efter en lång dusch.

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0