dag 11 - mina syskon

mitt syskon, min bror, min lillebror. min lillebror (som för övrigt är världens bästa bror) heter kim & är 15 bast. han går i 9an på Landvetterskolan och är den alla hänger med (häh skämt osido vad vet jag).

jag och min bror är lika coola & gör ganska mycket tillsammans, till och med hänger med varandras kompisar (dock bara på fyllan). ibland så bråkar vi väldigt mycket men innerst inne vet jag att båda älskar varann, mest! min bror är den som jag litar mest på, helt allvarligt. jag kan säga vad som helst till han utan att han säger det till någon, men visst han kan ju alltid "hota" med att säga det men han gör det aldrig. tack!

vi backar upp varandra & hey bruuur, i've got your back (haha)! love you ♥

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0