under sommarlovet 2010

Har du druckit tills du spytt? haha ja, andra dagen

Sårat någon? yep. 

Förlorat en vän? kanske, kanske inte..

Träffat nya människor? JAAAAAA
Kysst en främling? nejsssh, känner alla! 
Tagit droger?
alkohol va en drog förr, eller? haha
Haft en sommarflört? hmm..
Gråtit? hahah yes!
Skrattat tills du kissat på dig? haha neje, jag bara grinar ju
Tältat? VARBERG! haha
Varit vaken en hel natt? alltid vaken hela nätterna i mölnlycke..

Solat? konstant när solen tittade fram 
Badat? yaaap!
Haft ett förhållande? nej.

Gjort dig riktigt illa? tror jag väl ändå inte!
Gjort några nya percingar/ tatueringar? neehhh
Läst en bok? flera! haha  

Skickat fel sms med flit? haha nä

Suttit vid datan en hel natt? inte riktigt hela natten..

Näckat? inte i vattnet iaf :( haha 

Solat naken? nej, missade ju kärringhålan!
Fått utegångsförbud? absolut inteee

Sagt “jag älskar dig” och menat det? jap!

Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? näe

Varit i slagsmål? Jag? naje

Pussat någon utav samma kön? tror inte så faktiskt haha

Sjungit högt på ett berg? njaae..

Kysst någon i regnet? under ett tak iaf haha

Kysst någon i skogen ? yep
Kysst någon du inte borde? hahah

Tappat rösten? ne

varit på festival? men kulturkalaset! hah

Gått upp i vikt? INGA KOMMENTARER.

Gått ner i vikt? sepe

Brännt dig? x antal gånger, jao!

Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? njae, så ful va de ju inte hähä

Varit utomlands? va nog i bergsjön åtminstone..

Gjort ett bra köp? ALLTID!

Tagit upp kontakten med en gammal vän? hmm, nej tror jag väl inte

haft skadeglädje? haha ah

Sovit under bar himmel? nej, men i tält hihi
Vad kommer du sakna mest? solande & drickande!

Har du svart ärligt på alla frågor? yep

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0