LISTA PISTA

Klädsel
Vad har du på dig idag:
mjukis med linne, hähä
Vad andvänder du för skor nu: exakt just nu? inga.
Favoritfärg på kläder: rosa, grå, vitt, svart ? haah

Senaste person som
Sov i din säng:
 mig själv & jag 
Du pratade med: typ pappa hah
Du delade en drink med: delar aldrig något HAHA
Du gick på bio med: ida, cicci & patrick
Du gick på stan med: cicci
Skällde på dig: hahah vet ej!

Senaste
Låt du hörde:
queen-boheimian rapshody tiep
Film du såg: rest stop hah
Mat du åt: bulle :(
Kram: typ patrick hah 
Puss: patrick..
Fest: fest och fest, hah nejmen ingenaning
Känslan: typ ångest eller ngt
Ilska: hahaha jadu
Resa: oj jävlar! haha.. varberg om de räknas? ;)
Glädje: kanske fredag innan jag gjorde allt cp
Dröm: på natten!
Boken du läste: ngn random bok
Personen du träffade: papi!
Personen du pratade i telefon med: kimilainen
Personen du fick sms av: IIIIDA
Gången du var utomhus: vet ej, haha förut ngn gång
Gången du sov: imorse
Gången hela din familj åt middag tillsammans: förut
Saken du köpte: pappa betalar ;) HAHA

Om dig
Namn:
fia pelle toivonen
Ålder: 4
Smeknamn: fisen, fisa, fiddjaa, vene mer typ
Syskon: en brur jao
Sysselsättning: kompis, data, mat, skita & sova HAH
Bra egenskaper: ingen? hihi
Dåliga egenskaper: att jag gör alla arga  
Klass: hp1 snart hp2
Hårfärg: grön
Ögonfärg: rosa
Skostorlek: 45
lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0