"när jag blir stor, ska jag bo i en sjö" av fia HP1. HAHAHA

jag vill känna den härliga känslan när man går ut på bryggan, ut på kanten av bryggan, tittar ner mot vattnet, ler & dyker ner. efter dyket glider man under vattnet för att komma så långt som möjligt och man känner sig som ett vattendjur som bara glider i vattnet. minns när jag va yngre och skulle lära min kusin att dyka, allt handlade om tekniken sa jag, och försökte verkligen lära henne, egentligen är det nog bara att dyka, haha. ändå hysat kul att man lär folk dyka helt vanligt, i en vanlig sjö. det är ju trotsallt inga krusseduller! sjukt sött när man tänker efter.. damn! vill vara liten igen, då små problem va stora men egentligen fanns det inga problem. 


I belong to this lake, it's my home!

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0