WGKKKK

Lördag
gick upp typ as tidigt vafan ;o 
skulle ner t ica oså köpa mat till malins lilla kalas (a) hahhah
sen åkte jag & ida hem för o hämta grejsor, osen ner till lori! ;d
vi började typ att göra våran fina tårta, en snopptårta. bildkmrsen
såklart va dt ju min idé, eftersom att ah :) HAHHAh
sen fixa jag malins ena present, skit fin! bildkmrsen.
den va as jobbig, och jag råka förstöra den lite :$ hehhehe,
men asså dt gick prima sen, eller ganska iaf.
ida fixa maten, som va taco gratäng oså sallad, m purjolök oså jag blev lessen :(
aja vi fixa & fixa, typ 4/5h ! ;o   och malin blev as arg för dt tog sån tid..

sen när malin kom så åt vi typ (:
& vid tårtan sjöng vi, & hon fick sina presenter!  (;
typ efter dt körde vi ölspelet, MED ÖL. faktiskt, hahahha
alla mådde typ illa :( HAHHA , malin spydde.  TRE GÅNGER!
så jävla glad blev jag, bara för hon typ mobba mej sen jag spydde sönder. :$
HAHHAHHAHAHAHHA

Sen tyckte vi typ att alla behövde luft, speciellt lilla wilmiiisennnn, så vi gick ut!
oså jag köpte redbull för dt e så jävla gott, när den e asa kall.   ♥
typ när vi hade gått därifrån mötte vi lundström på moppen,
så hon & cicci kom och prata lite m oss :) trevligttrevligt!

& när vi hade gått hem, typ kom amanda :>  as länge sen verkligen!
då hände la inge, typ spela bubblan & finns i sjön. HAHHAHHA
nejmen, dt blev la ganska dött ..
sen stack malin & amanda,  oså typ jag ida o lori snacka lite
sen övervägde jag o ida m att ta bussen hem , & vi gjorde dt :)
sen va dt hem o sova! ;dddddddd





fredag
skolaskolaskola!
ganska soft dag faktiskt,
eller ah,  vi hade två timmars lunch rast!
ohyeah! ;o
jag & malin stack t bella napoli oså käka äcklig kebabsås, HAHHA
men asså pizzan va god, men inte såsen :(
sen kom amanda elin & helena,
måste bara säga dagens blåsta! ;
asså malin typ sa oseriöst; men jag e då afrikan ,
och amanda o helena typ bah; amen, dt ser man ju (;
malin typ;  men asså min mamma e då albino, oså dt jämnar ut sig
oså dom typ "spela med" , men så va dt en som inte fatta dt,
och kläcker ut sig; aha, så dt är din pappa som är afrikan?
typ as blåst vafan -.- oså hon brukar inte ens prata .. AHAHAHAH
dt va typ kul faktiskt :>

sen när vi gick tbax t skolan, satt kim & jonas på muren! :ddddddd
seriöst, blev massa glad :) ;$
& jag prata faktiskt eftersom jonas bah;: hur mycke haru druckit idag? eftersom du pratar näru dricker ,
oså då värmde dt i hjärtat, HAHAHAHHA..
asså shit, jag blir as glad när jag ser kim :$
aja, dt va iaf bra :>

sen hade vi meditation & stresshantering, DT SUGER GETBALLE!

sen hemgång! :ddd
oså typ äta, och byta tröja, HAHAH
sen bar dt av t supercrossen!  <3
myckemycke bbättre än förra året! :o
hahaa, men asså SVERGIE VANN INTE SMX;EN HAHAHHAHA!!!!!!!!!
bara fmx,   men asså vbara för att dom rösta på dom fatt dom va svenska, dåligt som faen.
typ dt satt en tjej brevid oss o hon blev såhära :ooo !!! varje gång dom gjorde trix på ramperna -.-
hahaha, dt va as störande liksom :(

OCH i slutet typ när as många hade gått, så sköt dom raketer! :dddd
dt va fett nice, assså :) hahhaa,
& på utsidan lukta dt as mkt kruuuut! ♥♥♥♥♥♥♥
hahhaa, dt luktar massa mums :(




HAHAHA HEJDÅ!


lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0