staun

åh, skolan!
typ började med att bränna fingret i palltången ,
träffade amanda på bussen t mlycke :>
började typ 9.25, lite genomgång oså sånt smågrejs (;
lunch,
matte m igge,  1h & 15min  helt galet, HAHAH
sen sluuuut!

stack t stan m älskling
skulle först kolla ett rasta set på brooklins,
asså hatar o gå in där ;$  dt e så skumt, HAHAH
men dt e typ as läskigt, för dom e typ pårökta känns dt som :o
amen iaf, dt va inget o ha :( 
för jag vill faktiskt ha rasta tröja! hahah .
sen bar dt av t backaplan, direkt t paprika! :>
typ as gott, käkade kyklingsallad.   A S S S Å  D E N  E  A S  G O D .

kollade lite smått i affärer,
testade massa kläder på stadium.
köpte kläder på barnavdelningen  :$
HAHAHAHHAHAH,
men asså dt va billigt! :o
typ 299 :-  HEHEH
amen jag köpte godis också! :ddddddd
sen glass på donkan!

oså när vi skulle hem orka vi fan inte vänta på bussen,
så vi tänkte; amen om vi tar mlycke bussen gåre typ snabbare :)
så tog vi den, men så läste jag på korsvägen att la. bussen gick NU,
& då sa jag att vi kunde ta den typ hoppa av vid delsjön oså gjorde vi så änna.
OCH DÅ VA DEN FRAMFÖR OSS OCH ÅKTE NÄR VI HOPPA AV! :((((
så vi satt o kåta oss på en bänk,  HAHHAA <3

sen fick jag vänta i centrum i en halvtimme,
men linn va där så vi snacka :>
mkt trevligt, må jag säga! HAHAH

OSÅ IDAG KMR MIN BÄSTIS PÅ IDOL! <3


& puss allisammans ! typ iaf :(

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0