rubrikensaknarord.

Kommit hem nu dåva :D
köpte en tröja, hahah.
& godis.  :(  men dt va gott! HAHA
skulle köpt silverschampoo ,
men typ dt skulle svida överdrivet mycke i plånboken.
hahha,  så dt köpte jag ejjj! ;d
så får la gå runt med fult gult/orange/brunt/? hår.
oså känner typ att jag måste klippa mej, as tunnt och helt cp -.-
ska aldrig mera platta mitt hår sen när jag klippt dt ;o  hatar mitt hår.

HAAH , på bussen hem så slog malin mej, så slog jag tillbaka lite löst..
& dt blev en muskeldödare, så malin började skrika,
& chaffören bah; va hände?! :o
och när jag sa att han fråga dt, malin bah; ofta? HAHAHA
dt va typ kul :$
sen typ fick malin mej till att börja skela liksom, totalt omoget!

jag har märkt att mina s.k blåmärken är typ guloranga ;s hahhaa
och mina sår, är typ brännsår , oså dom har spruckit, HAHA
och malin petar hela tiden där..

BTW IDAG MINA VÄNNOR SPELAR MITT ÄLSKADE FRÖLUNDA! ♥♥
dt blir bara till att lyssna på radioooo, :dd


orkar ej skriva mera onödiga saker,
hörs någon annan dag :>
när dt händer något roligt .
lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0