ö c k e r ö

chacha bloggen!
vart på en liten övernattning i öckerö med klassen,
solen gassade och va helt underbar! shit aso.


nej, men hej!
vart i öckerö som sagt :>
vilket jag va skeptiskt till att åka till från början ,
vilket ändrades gubbar! (;  haha
jag fick fan åka m igge! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH ♥
hon va as taggad & fick kärringstopp 2 gånger inom 3 sekunder! hihihi :)
men asså när vi väl kom dit va jag as kissinödig (a) hehe, as usual.
Vi bodde på ett vandrahem som hette nibus, den som undra ((;
Sen så fick vi våra rum, sov med amanda malin & emma!
efter dt fick vi typ veta att dt va vi som skulle fixa maten .-.
MAKARONER & KÖTTBULLAR! :ddddddddd hahaha
dt sög, fick torka all disk :<  haha, erica typ mobba oss -.-'

senare åkte vi nog för att bygga sandslott,
-mitt lag vann ej.
men dt borde vi gjort egentligen! :) menmen..
sen spela vi brännboll! MITT LAG VANN, tack vare igge (L)
sen krabbfisketävling, fatta 0 :> hahaha, helt meningslöst!
efter åt vi grillad korv! oså typ amanda har dt sjukaste skrattet, HAHAHA!
omg, jag e fullt seriöst.. fiskmås or what? ;o
sen när vi åkte tbax t nimbus så satt vi fem i baksätet hos igge, hahaha

sen handla vi godis, öö vene, typ planera i klassen, pictonary, friiiitid!
blev arg på malin för hon prata typ m simon,"kort tid"  HEHE!
sen lekte vi massamassamassa lekar, hahah, ..
gick & la oss 3, typ .  oså mitt i allt när vi skulle sova skulle emma & malin käka köttbullar -.-
typ as gött! HAHAH

Andra dagen va alla helt döda, haha
vi gjorde typ ingenting heller, byggde med spagetti oså vi kom tvåa! OHYEAH!
jag vetefan ens vad vi gjorde :d för dt va så tråkigt, hahaha

men jag åkte typ hem sen, byta kläder oså lite sånt, sen ner t mallis! <3
vi skulle typ gå oså fixa våran läxa typ i projektet!
osen dt cpa sönder .-.  allt blev fel :(
så fick ta sockertoppen, HAHAHHA
sen satt vi hos malin, oså fixa dära:>
sen tränade jag, dt va lite jobbigt i början heheh, nästan!
osen äta, duscha, här!

GODNATT! ♥

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0