måndag.

skooola  .-.
typ as tråkigt (:
skulle gå t gatugott på lunchen,
så tar ngn mej i armen, så kollar jag bak, oså vart dt kim! :dddddddd
helt galet.
fick fetaste dissen också , :$
han typ kolla på mej, neråt dåva, o bah; du ser ut som en zebra .
HAHAHAHHA, jagbah; :o?! tackdå..
sen typ trampa han på mina skor, oså jag bah; men smutsa inte ner dom mera,
han ; men går dt ens?
jag skäms :$

sen typ kom jag försent till mattelektionen, typ ingen sa när vi börja -.-
dom bara SATT DÄR PÅ MATTELEKTIONEN! :o  typ JENNYamanda, hahaha.
matteprovet gick åt helvete känns dt som, allt va fuckkkat :D
oså hatar allting. hahahha,

sen typ på sista lektion, upptäckte jag att min fking halsduk/ÅÅHÅ va skabb.
inga kommentarer om den liksom :)
sen åkte jag hem o va arg, o hungriggg :d
slut. HAHHA

men asså, orkar inte.
sociala på msn, mannen eller män (;
HAHAH, hejdå

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0