jennypenny, in my <3 HAHA .

HEEEJJJ ALLA MINA BLOGGLÄSARE

fett chill dag idag, resursdag vettni!
började halv nio och sluta elva (;
eller egentligen kvart i, för vi börja tidigare, vi duktiga ungar!
typ gick as snabbt! :d
vi körde även en sjukt tråkig lek, samuraj ?
fatta inte meningen, oså man bah; ho ha hi .  totalt meningslös lek :)
fast jag inte fatta så mycke, så va jag bland dom sista, naaajs va? (;

aja, typ tog bussen hem eftersom kim inte ville vara med mej.
HAHAHAHAHAHHA.
kunde lika gärna dratt t stan oså kollat örhängen & köpt hårfärg,
men nejnej! säger han dt i sista sekund , liksom :(   heheh.

åkte hem med mamma, sen skulle jag städa mitt rum, men jennyamanda skrev till mej (:
ahahha, men sen när hon hade gått efter en stund eller ah..så börja jag städa igen :d
OCH DÅ HITTA JAG MITT TAL, det e as bra! :dddddddd

Om ni, Sverigesfolk väljer mig till eran nya politiker skulle jag garantera legalisering av marijuana!
*väntar på applåder & jubel*, Egentligen vad är felet på cannabis? Vad är skillnad på alkohol och maja?
Jo, om man tar en joint så blir man inte helt flippad som om man är full! Ifall man är full så kanske hat kommer fram och man vill slåss, medans när man blir hög så är man glad och man gillar allt & alla!
Borde inte alkohol också vara olagligt då? Vilket jag tycker borde vara fel, eftersom de är så gött!!
Men nu svenskafolket tycker jag att ni borde rösta, rösta på det parti som slog era tankar mest..

PEACE OUT!

tycks ha? , själv tycker jag att det är bäst.
HAHAHAHA,
men seriöst, mena varje ord !

Liksom allting i texten är sant, man blir farligare om man dricker än röker på .
aja shit the same,  åk allisammans till amsterdam typ (: HAHAHHA..


& det suger att jag kraschade min data så därför dör jag när min bror är hemma.
måste sluta nu, för han pmsar på mej!

PUSSSSSSSSS♥

lätta ditt tunga hjärta!
från; Malin

Fia du vet att jag är på din sida :) <3

2009-09-29 @ 19:46:08

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0