hhhhelg

lördag.

åkte t ica m mamsi :>
hehehe, skulle köpa torr schampoo.
verkar fett najjjs, bara spruta o fett hår försvinner, hahah
men sen åkte jag hem o skulle äta fruskost,
då fråga lori om vi va klara :o
jag fatta ingenting :( och fick gå o duscha, oså torka håre o fixa:D
dt tog bara en halvtimme!  s l å  d t  d u .

sen fick jag åka t ica igennn! :DDDDD
& köpa mat, t våran lilla kväll .
dt blev pasta&kykling sallad, hahaha ♥
oså marängswiss i efterrätt (a)

sen åkte jag o ida hem igen,
så typ körde mamma ner oss m husbilen :$
hon kunde inte köra, HAHAHAHHA
dt va kul, hehe.
btw. susanne ska sova m mig i örebroooho! :d
we like, HAHA
åker faktiskt om hela 12 dagar.

sen hos lori, gjorde vi inte så mycke innan vi laga mat
typ gick ut m hunden :>  (vene hur man v/wilma stavas :$)
jag o ida skärde grönsaker & lori kykling!
hohoh, :)
maten blev massa fin, och good!
och lori bah; va mycket du äter fia, jag är inte van vid dt
HAHAHAHHAHAH :$

typ efter maten fixa vi efterrätt :)
men då va typ johns kompisar nere i källarn, där vi skulle vara :(
o han va elak o inte flytta sig..
så vi sega sönder allt för o inte vara där samtidigt!:d
så när vi va där nere så skulle dom precis gå :)  HA!
typ vi såg på domino & käka tjockisgojs :D
filmen va ganska bra, haha men ida fatta ingenting av filmen -.-
& vi drack lite, HAHHAHA
tog tolv bussen hem sen :)
burken lundström & elin åkte bara förbi oss när vi vänta på bussen!:ooo
skandal.

anyway, HAY!








tack för kvällen, flickoor! ♥
lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0