helg in kumla!

S a m m a n f a t t n i n g .

fredag
Åkte typ upp t kumla vid 2 tiden på fredag! :d
ledig från skolan då förståss ((;
va as segt :>
stanna på vägen o köpte godis!  gottigottgot (y)
dt va ingen annan dära när vi kom liksom ;o
alla andra kom vid tio tiden, as segt -.-
sen va dt la bara till att sova! ;d
det va as varmt och trångt, sov liksom mellan ida & susanne.
HAHAHAHHA

lördag
vakna typ pga värmen oså att ngn gasa på utsidan,
drack typ en kopp te, mamma & pia fixa frulle,  as lyyx vettni (;
nejmen, ganska soft , pannkakor bacon ägg & stekt potatis   hahaha
sen fick jag värsta smset, och allt blev helt fuckkkat orkar ej -.-
sen började alla grabbar o köra :>
började typ köra 11 och slutade typ 3
sen tog jag pappa kim daniel anders anders richard daniel en utv ( en typ 4hjulings bil m inbyggt släp, med två säten ) för o test köra,
så skulle vi åka över ett as brant dike, typ så gick det inte så tog vi lite sats o försökte igen.
men lyckades inge bra, oså välte den över .
jag & anders hann aldrig reagera typ och hoppa av så vi fick den över oss ,
as läskigt ;oo typ allt gick i slow motation , fast så fort!
så jag klämdes där under, och typ började skrika, sen skrek jag på hjälp sen pappa .
dt gjorde as ont, oså när dom lyft bort den kom pappa o krama mig oså sa förlåt,
typ jag andades as snabbt o hade panik, va skit rädd och låg och skakade medans jag försökte andas sakta
oså säger någon; du får inte somna in.  dt va as hemskt ;o
och typ när jag reste mig upp så va allting helt vitt, jag såg inte ett piss, så fick sätta mig ner igen
& när jag såg vanligt igen ställde jag mig upp så vi kunde åka tillbaka men då blev allting vitt igen.
så pappa & kim gick med mig tillbaka , typ allting som va vitt lyste upp när jag såg igen, skit läskigt .-.

fick sätta mej på en stol, oså bara ta dt lugnt .
började gråta så fort vi hade kommit fram,
& hade as ont i ryggen oså typ höften för den hade skrapat i marken lite.
typ alla tog på sig skulden, och skämdes as mkt , menmen..
pappa satt o grät, och sa att han ville att dt skulle vara han ist för han , tyckte så synd om han .  ♥
sen för anders som också va under, va dt mycke mycke värre.  /:
& jag barst i gråt flera ggr,  och flera försökte få mej o skratta vilket de lyckades m sen :>
sen när pappa krama mamma, o bad mig komma, sen kim, så grät allisammans. :$
asså dt hemskaste på länge!
typ börja stor grina när susanne krama mig, oså uscha! ;o

sen på kvällen typ hände inte så mkt, hade ont menmen :)
oså va jag typ råååå trött!:o gick o la mig halv elva,  .-.
& kände mej helt invalid när jag skulle sova, orkade inte ens lyfta mina ben oså sånt :>

söndag
vaknade oså hade ont .-.
anders hade inte blivit bättre, typ kunde inte gå för då fick han as ont.
mamma fixa frukost åter igen! mums.
sen hände inte mycke, stack t sjukan vid halv elva kanske
blev inskrivna i mölndal halv tre, oså fick jag komma in tio över tre.
fick sitta inne på ett fult rum, sen kom någon turk doktor, oså han undersökte mej.
fick ta av byxorna :( HAHHA, oså han kände o så kolla på mej,
men dt skulle vara över om några dagar eller ngnting, minns ej :>
typ anders skulle röntgas, osen på kvällen fick vi veta att han fick ligga inne över natten.
badbadbad!  håller bara tummarna .


nu ska jag sticka och duscha, eller iaf försöka :)
kmr nog inte gå så bra, känner mej som om jag har FETTTFETTT mycke träningsvärk.
& jag e typ svullen på vänstra höftgrejsimojscpsak! otyp ont i rygggennn :(:(:(:(:( hatar dt.
oså min bror håller på o tjötar om afrikan barn som inte har dt bra, typ dom trampar på en bomd påväg t skolan
& blablabla, orkar inte :( HAHAH
och jag orkar ej gå t skolan!  :@@@ malin e inte ens där, för hon e hos sin fkade gayfriend.
menmen, typ dö . vill att hon ska komma hem :(
aja, hejdå!








typ såhär fin va jag när jag kom hem (y)
lite svullen bara, hahaha

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0