gnällgnäll&återgnäll? (;

jag säger ofta att jag inte är bra på någonting, men jag äger allt & alla på att gnälla :)
gnäller ofta på sjukt onödiga saker, men liksom borde sluta gnälla och inse att dt finns människor som har dt svårare, oså massa sånt (: hahaha.

men nu måste jag gnälla!
varför kan inte mina päron låta mej pierca mej liksom? ;o
för om man piercar tungan oså har plast smycke, förstör dt ej tänderna. I N S E !
& naveln,  va äre för fel på det ? haha.

oså jag ska göra total förändring på mej själv,
§  typ färga om håret, typ blont med slingor . HAHA
§  kanske sluta platta håret, men är osäker liksom (: isf typ låta det tjockna till sig lite, HAHHA ..
§  skaffa finare kläder ,  (:
§  bli mycke snälllare mot allisammans, eller vad säger ni? (;
§  blogga om mera intressantare saker, HAHA!
§  bli mera socialare SÅKLART . :D
§  sluta gnälla på mej själv, o se mej som fin oså lite sånt.
§  typ ta hand om mej själv, HAHAHA .  skaffa kille ofc,

men dt hära sög, ska ändra på mej själv.
älska mej själv.   :)
 

b y e !

lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0