fucking cp gris, också.§

asså gud så onödigt att jag gick upp, 06.00 idag.
typ kommer till skolan och väntar utanför salen, någon minut bara.
så typ kommer ngn kärring, o frågar; har ni ulla-carin?
vi: ah,
hon; okej, hon e sjuk. så ni ska läsa eran bok
och liksom vi har inte ens böckerna här, HAHAH
så malin blev as sur! :) skit söt, ;) HAHHAHA
så typ nu sitter vi i datasalen & kör med vårat projekt  ♥
älskar projektet, verkligen! liksom vem vill inte starta en butik?
PÅ LÅSSAS , äre inte spännande ? (:

sitta vid datan hela dagarna långa, kanske leka ho ha hi , leken . 
allting gör så det är extra roligt att besöka skolan , HIHIHIH . 
 
nejmen, seriöst. jag tycker illa om skolan :)
hahaha,  jag orkar inte arbeta så all min tid går t facebook!
men där händer ju fan inte ett piss heller, för den delen (n)

aja, ska ta det kallt & fortsätta arbeta!
c h i l l v i p p e n .
lätta ditt tunga hjärta!

fyll i

jag är:
spara mej

e-mail: (publiceras ej)

din bloggadress:

dina ord:

Trackback
RSS 2.0